Top

Retourneren bij Babyandkidsonline.nl

Retour sturen van een product


Voorwaarden ruilen en retourneren

  • U heeft 14 dagen de tijd om te beslissen of u het product wilt retourneren. Buiten deze 14 dagen heeft u 14 dagen extra om uw product ook daadwerkelijk terug te sturen.
  • Wanneer u besluit het product te retourneren, dient u zelf de verzendkosten te betalen.
  • Het product dient ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Wanneer u het product wilt ruilen, bespreken wij samen met u welk product u wenst te ontvangen.
  • Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet behoud Babyandkidsonline.nl zich het recht de retournering te weigeren.
  • Wilt u uw product retourneren neem dan contact op met Babyandkidsonline.nl.
  • Wij gaan zo snel mogelijk over tot terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten
  • LET OP!! Met de hand gemaakte producten kunnen NIET geretourneerd worden i.v.m. de persoonlijke twist die eraan gegeven wordt.


Ruilen en retourneren bij een fabricagefout

  • Wanneer er sprake is van een fabricagefout zullen wij, bij retournering, de verzendkosten vergoeden.
  • Neem contact op met Babyandkidsonline.nl
  • Wij handelen het zo snel mogelijk af en vervangen dan de eventuele benodigde onderdelen. Kan het product niet meer gemaakt worden, zullen wij uw een nieuw product op sturen. Hebben wij het product niet meer op voorraad, dan bespreken wij met samen met u welk vervangend product u wenst te ontvangen.
  • Let op!! Bij retourneren vergoeden wij maximaal €6,95 verzendkosten!!
 

Klachten


Bij klachten over een van onze producten dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met Babyandkidsonline.nl. Wij doen ons best zo snel mogelijk de klacht te behandelen en te verhelpen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zandmenke.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Ruilen in onze winkel


Ruiling binnen 14 dagen op vertoon van de aankoopbon/factuur. U kunt een ander artikel uitzoeken of u ontvangt een tegoedbon met het retourbedrag. Wij geven geen geld retour in de winkel.

Garantie bepalingen


Wij leveren kwaliteitsproducten. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet helemaal perfect is of dat kapot gaat nadat het in gebruik genomen is. Wanneer een product gebreken vertoont gebruik dit dan niet meer bij het kind.

Wij vinden het belangrijk dat onze artikelen veilig zijn voor de gezondheid van kinderen. 

Ook qua service leveren wij graag kwaliteit. Daarom kun je een beroep doen op de garantie en aansprakelijkheid als een product niet aan de verwachting voldoet.

 

Een beroep doen op de garantie en aansprakelijkheid:


Wanneer je een beroep wilt doen op de garantie en aansprakelijkheid, is het belangrijk dat je het juiste gebruiks- en wasvoorschrift hebt nageleefd:

  1. Het artikel mag alleen gewassen worden volgens het wasadvies op het etiket. Volg alstubieft dit advies precies op, dit voorkomt een hoop misverstanden
  2. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
  • beschadiging door opzet of nalatigheid
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • verandering of reparatiewerkzaamheden die de klant of derden op ondeskundige wijze en zonder toestemming van ons heeft uitgevoerd
  • natuurlijke en/of normale slijtage
  • beschadiging als gevolg van het niet (juist) in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Wat mag je verwachten van ons:


Wij garanderen dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en dat ze vrij zijn van gebreken. De aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke al gelden voor de consument. 

  1. De onder 1. genoemde garantie geldt gedurende een periode van minimaal 6 maanden na levering (Deze garantieperiode geldt niet voor alle producten, voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen)
  2. Als bewijs van garantie is elk bewijs van aankoop geldig.
  3. Indien de te leveren zaken niet voldoen aan deze garanties zullen wij naar eigen keuze de zaken vervangen of zorgdragen voor herstel. De zaak zal binnen 14 dagen inhoudelijk behandeld zijn. In geval van vervanging dien je zelf de te vervangen zaak aan ons te retourneren.
  4. De te dezen genoemde garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van ons, jijzelf of derden wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen aan de zaak of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor de zaak niet bestemd is.


14 dagen zichttermijn


Tegenwoordig heeft u 14 dagen ( i.p.v. 7 dagen) de tijd om te beslissen of u een product wilt behouden of terugsturen. De termijn gaat in op de dag dat uw pakket bij u is aangekomen. Aanmelden van een retour moet binnen die termijn van 14 dagen geschieden. Daarnaast heeft u 14 dagen extra de tijd om uw product terug te zenden. Wij sturen altijd een track en trace code, derhalve kunnen wij dan ook altijd zien wanneer een pakket is afgeleverd bij u. Wilt u uw product retourneren vul dan het contactformulier hieronder in.

Aan:
babyandkidsonline
Jodenstraat 14
5911HK Venlo
0773260850
info@zandmenke.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.